I continue thinking about a question whether “the radiator of 1922 is the same as 1921” all the time. From the back diagonal as for the indistinct photograph is photographed. Therefore, I rarely understand a radiator.
Points: M.7bis is just one aircraft?
● 1921, Giovanni De Briganti flew M.7bis.
● 1922, Piero Corgnolino flew M.7biis. Why Buriganti is not an entry in 1922?
◆Is M.7bis of 1922 and 1921 the same body??
● 1921 Piero was retires a race.
● An engine caused the issue of heat.
● The radiator of 1922 was changed for the thing which was high efficiency (the reasoning)
● Therefore, I suppose that the radiators of 1921 are different.
It can be seen in the photo
● There is not the rear under cover
● The previous cover has a relatively big curved surface
● The season of the race: 1921 is Venice of August. 1921 is Naples of August. Around 2 degrees Naples is higher in the temperature difference
「1921年と1922年のラジエターは同一か?」という疑問を考え続けています。
不明瞭な写真は斜め後ろからの撮影されています。
したがってラジエターについて分かる事は少ないです。
ポイント: M.7bisは一機しか無い?
●1921年ブリガンティはM.7biisを飛ばした
●1922年 ピエロはM.7biisを飛ばした。なぜ1922年ブリガンティはエントリーしていない。
◆1922年と1921年のM7は同じ機体なのか?
●1921年 ピエロはリタイヤした
●おそらくパワーアップしたエンジンが熱問題を起した。
●1922年のラジエータは高効率なものに交換された?(推論)
●従って1921年のラジエータは異なると推測します。
その写真で見える事
●後部のアンダーカバーはない
●前カバーは比較的大きな曲面をもっている
●レースの季節:1921年は8月のベニス。1921年は8月のナポリ。気温差は2度程度ナポリの方が高い