Resolution is not as good as expected.
But it is still clear since there is no dot.
予想通り解像度は良くない。
それでも網点がない分だけでもいくらか明瞭です。
M7 is similar to the hull of M.5 very certainly .
It requires verification in the future .
M.7 and M.7ter very different . The hull is a flying boat something totally different .
I am thinking why pilot G.De Briganti of 1921 either does not compete in 1922 .
People say that G.De Briganti won with M.7bis in 1921.
and Piero Corgnolino also flew with M.7or M.7bis in 1921.
Piero Corgnolino flew with M.7bis (I-BAFV) also in 1922 .
This is my hypothesis .
I believe it’s M7bis a flying boat that have short wings and power-up engine .
In 1921 it had a radiator and ordinary big engine .
The retired due to overheating results .
I am guessing Piero Corgnolino is flew M7bis in 1921.
Same pilots fly the same flying boat .
That’s very natural .
However, if my hypothesis is correct, M7bis will be that it could not win even once.
But I do not get the evidence yet.
M7は非常に確かにM.5の船体に似ています。
これは、将来的に検証する必要があります。
M.7とM.7terの船体の差異はまるで別の飛行艇ものです。
1921のパイロットG.De Brigantiは1922に出場しないか、なぜ私は考えています。
人々はG.De Brigantiは1921年にM.7bisで優勝と言う。
そしてピエロCorgnolinoも1921年にM.7or M.7bisと飛んだ。
ピエロCorgnolinoも1922年にM.7bis(I-BAFV)で飛んだ。
これは私の仮説である。
私はそれが短い翼とパワーアップエンジンが飛行艇M7bisだと思います。
1921年には、ラジエーターと普通の大きなエンジンを持っていた。
過熱による結果に引退した。
私はピエロCorgnolinoを推測していますと、1921年にM7bisを飛ばしている。
同じパイロットが同じ飛行艇を操縦。
それは非常に自然なことです。
私の仮説が正しい場合は、M7bisは一度も勝てなかったことになります。
しかし、私はまだ証拠を得ることはありません。