Added framework and side radiators (Almost an imaginary drawing)

I guessed the structure of the pipe frame considering the weight of the engine. Since it is a racer, there are fewer rubber bushes on the engine mount. I needed a little curve in the frame to avoid the cylinder and supercharger, etc. I emphasized it a little too much, so I plan to fix it. I considered several ideas to connect it to the anchor in the center frame, but this shape was the most reasonable, and moreover, it resembled the frame for Renault’s inverted V engine.

エンジンの重量を考慮してパイプフレームの構造を推測しました。
レーサーなのでエンジンマウントのラバーブッシュは少なめです。
シリンダーや過給器などを避けるため少しフレームにカーブが必要でしたす少し強調しすぎたので修正予定です。
中央の骨格構造にあるアンカーに接続するようにいくつかの案を考証しましたが、この形が一番無理がなく、しかもルノーの倒立V型エンジン用のフレームに似ています。