Isotta Fraschini V6 250hp

I finally start production of Macchi M7bis.
At first it is an engine.
I produce Isotta Fraschini V6.
It is not a V-type engine while being the name called V6 in an interesting thing.
Because it is series six cylinders, it may be an initial of “Verticality”.

いよいよMacchi M7bisの制作を開始します。
まずはエンジン。
Isotta Fraschini V6を制作します。

面白いことにV6という名でありながらV型エンジンではありません。
直列6気筒なので「垂直」の頭文字かもしれません。

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I do not know the name of the part

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The connection arm which operates a gear
It is located to really get twisted up with a high voltage wire
.
The next finally changes the indication of the float.
And it is completion.

ギヤを操作する接続腕
それは実際に高電圧ワイヤーと絡まるように配置されます。
次はいよいよフロートの表示を変更します。
そして完成です。

The plug wires and fixed parts

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Wire – of an engine displayed at a museum(Solent Sky) goes between a coolant pipe and the first cylinders.
I had one question.
The wire touches the cylinder and is good?
The cylinder becomes very hot.
Does the coating of the wire deteriorate by heat?My reasoning, wire go over a cooling pipe. It is structure same as Lion VIIB without the reducing gear.Solent Sky博物館で展示される、エンジンのワイヤ—は冷却水パイプと第一シリンダーの間を通ります。
私は一つの疑問を持ちました。
ワイヤーはシリンダーに触れて良いのか?
シリンダーはとても熱くなります。
ワイヤーのコーティングは熱で劣化します?私の推論、ワイヤーは冷却パイプの上を通ります。それは減速ギヤ無しのLion VIIBと同じ構造です。

2nd Cable

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私は2本目のケーブルを制作しました。
ケーブは樹脂の皮膜を持ちます。
布目はほとんど見えません。(そもそも樹脂でコーティングした布とは限りません)。I produced the second cable.
Cave has a film of the resin.
I do not see most of the texture. (in the first place it may not be the cloth which I coated with resin).